tip3 - Reisverslag uit Pisco, Peru van tukkersinperu - WaarBenJij.nu tip3 - Reisverslag uit Pisco, Peru van tukkersinperu - WaarBenJij.nu

tip3

Door: Dick

12 Oktober 2015 | Peru, Pisco

7 oktober
Nazcalijnen bekeken vanaf een uitkijktoren. Er overheen vliegen durfden we niet aan gezien de staat van de vliegtuigjes. Verder een mummiekerkhof in de woestijn bezocht. Ook holen-uiltjes gezien. Vervolgens aquaducten en gebouwen uit de inca-tijd bekeken. Weer overnacht in Nazca.

8 oktober.
Zeer vroeg vertrokken richting Arequipa. Een reis van 12 uur met de bus. Rechts zagen we de Stille oceaan en links de woestijn. Heel bijzonder.

9 oktober
's Morgens een reality tour gedaan. Gezien hoe de lokale bevolking van Arequipa leeft. De rest van dag de stad bezichtigd.

10 oktober
In Arequipa een nonnenklooster bezocht. Heel groot en mooi qua bouwstijl en tuinen. Verder een rondleiding gehad in de grote kathedraal.

11 oktober
Al vroeg vertrokken naar de Colca vallei. Onderweg het hoogste punt van onze reis bereikt, namelijk 4.950 meter. Daarna langs de Colca cannyon gereden naar de plaats waar we nu zijn en overnachten: Cabacanaconda (3.250 meter).

• 12 Oktober 2015 - 09:16

Ans :

Wat mooi allemaal , wel een lange reis in de bus , maar zie je ook wat !! Hoe was het om op de hoogste vallei te staan ? Nog veel plezier Gr Frans en Ans

• 12 Oktober 2015 - 09:56

Ria In 't Veld:

Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal al gedaan hebben en vooral gezien hebben. En hoe voelt het om zo hoog te zijn, hebben jullie daar last van of valt het nog wel mee. Geniet er nog maar lekker van samen. Groetjes Ria

• 12 Oktober 2015 - 13:34

Frits En Tonny De Voer:

Fantastisch om jullie te kunnen volgen.
    Tonny en ik zoeken steeds op het internet de plaatsen op waar jullie geweest zijn.

Geniet ervan.
    Tonny en Frits

• 13 Oktober 2015 - 17:20

Miny:

hallo daar fijn dat we jullie kunnen volgen kunnen wij ook een beetje mee genieten
    wat een mooie foto,s hebben jullie ons gestuurd volgens ons genieten jullie erg van de reis
    nou tot de volgende mail gr van johan en mij